Het XVIIe bestuur

Het XVIIe bestuur der Studenten Rechten Vereniging Fides.

Voorzitter: Jens Laurenssen
Secretaris: Amber Nauta
Penningmeester: Jip Albers
Commissaris intern: Chantal Fouad
Commissaris extern: Lu-Ling Bergshoeff

Bestuursfoto_17.jpg

Hoi allemaal!

Mijn naam is Jens Laurenssen en ik ben dit jaar de voorzitter van SV Fides. Hieronder even kort wat over mezelf.

Ik ben 23 jaar oud en kom oorspronkelijk uit het mooie Erp, maar woon al een aantal jaar in Nijmegen. Ik geniet nu van mijn tweede jaar van HBO-Rechten in Nijmegen, en dan met name van alles rondom het studeren.

Het afgelopen jaar was ik voorzitter van de reiscommissie en heb ik een onvergetelijke reis naar Lissabon beleefd. Ik houd dan ook van reizen en besteed mijn vakantie het liefst aan citytrippen door Europa. Daarnaast ben ik heel fanatiek als het gaat om koken en houd ik er van om nieuwe dingen te ontdekken.

Ik sta altijd open voor een gezellig gesprek onder het genot van een maaltijd en zie jullie graag op de HAN. Dus kom gezellig langs.

Voorzitter@svfides.nl

DSC03886.jpg

Hii allemaal!

Mijn naam is Amber Nauta, geboren en getogen in Nijmegen en ik ben dit jaar de secretaris van SV Fides. Op dit moment zit ik in het derde jaar van de opleiding. Vorig jaar ben ik met veel plezier secretaris geweest van de activiteitencommissie, na een succesvol jaar wilde ik graag meer betrokken zijn bij de vereniging en me inzetten voor de leden, vandaar dat ik een bestuursjaar wilde gaan doen.

Naast Fides en studeren ben ik regelmatig te vinden in de stad of op de ijsbaan.

Ik kijk er naar uit jullie te ontmoeten en sta altijd open voor een praatje met een lekker drankje erbij.

Secretaris@svfides.nl

DSC03928_2.jpg

Hoi allemaal,

Mijn naam is Jip Albers en ik ben de penningmeester van het 17e bestuur der SV Fides.

Het afgelopen jaar heb de rol van penningmeester binnen de sportcommissie mogen vervullen. Na een geslaagd jaar was ik op zoek naar een nieuwe uitdaging om me nog meer in te kunnen zetten voor de vereniging en leden, daarom leek het me leuk om een bestuursjaar te gaan doen.

Stilstaan is niet mijn aller grootste kwaliteit en daarom ben ik vaak te vinden in de dansstudio of op het podium.

Ik kan niet wachten jullie allemaal te leren kennen jaar en ik sta altijd open voor praatje onder het genot van een lekker drankje!

Penningmeester@svfides.nl

DSC03916.jpg

Hoi allemaal!

Ik ben Chantal Fouad, 22 jaar en dit jaar ben ik de commissaris intern van SV Fides. Afgelopen jaar heb ik mij als actief lid beziggehouden met de PR van de vereniging. Dit heb ik zo leuk gevonden dat ik mij dit jaar als bestuurslid wilde inzetten.

Als commissaris intern houd ik mij vooral bezig met alle interne betrekkingen van de vereniging. Zo overzie ik de meeste commissies en ben ik verantwoordelijk voor alle promotie. Daarnaast ben ik het aanspreekpunt voor alle leden.

Heb jij ideeën voor activiteiten of borrels? Of wil je gewoon gezellig een praatje maken? Aarzel dan niet om mij aan te spreken of mij een berichtje te sturen!

Intern@svfides.nl

DSC03951.jpg

Lieve allemaal,

Mijn naam is Lu-Ling Bergshoeff en dit jaar vervul ik binnen het bestuur van Fides de functie van commissaris extern. Ik ben 21 jaartjes jong en woon nu een jaar in het mooie Nijmegen. Oorspronkelijk kom ik uit het verre oosten, de Achterhoek, waar ik ook met alle liefde heb gewoond.

Na twee jaar actief te zijn geweest in de activiteitencommissie, eerst als secretaris en later als voorzitter, leek het mij erg leuk om een bestuursjaar te gaan doen.

Naast studeren kan je me ook vaak vinden in de stad of op festivals. Als je me ooit kwijt bent dan ben ik waarschijnlijk ergens aan het eten of aan het slapen, want dat kan ik overal.

Ik heb enorm veel zin om jullie allemaal te leren kennen en kom vooral gezellig kletsen.

​​​​​​​Extern@svfides.nl

DSC03911.jpg