Schaatsen

Triavium Nijmegen

Schaatsen

SV FIDES ON ICE!

Het is koud, donker en binnenkort ligt er op het dak weer een pak sneeuw. Het hele land ligt wederom op zijn gat en SV Fides bevindt zich op glad ijs…

Kom daarom mee met de leukste etappe van deze winter. Schrijf je in voor SV Fides on ice! Loop jij altijd al met de noren⛸ door het huis? Of is stilstaan als een pinguïn 🐧 meer jouw ding? Alles kan want gezelligheid staat voorop. Sluit je aan bij het SV Fides peloton en breek het ijs met je medestudenten!

Iedereen is welkom op 22 december van 14:30 tot 16:30. De locatie is het Triavium Nijmegen.
Aanmelden kan via onze site. Voor leden kost het €2,50 (+0,50 administratiekosten) en voor niet-leden €6,50 (+0,50 administratiekosten). Zorg
ervoor dat je je hanpas meebrengt, ben je deze vergeten dan zul je €3 euro meer moeten betalen.

De kosten voor de huur van de schaatsen bedragen 6,50 die je ter plaatsen kan betalen.