Sollicitaties bestuur 2018-2019 geopend

Ondanks dat het jaar nog niet voorbij is, beginnen wij met de zoektocht naar het nieuwe bestuur voor collegejaar 2018 / 2019. Wij zijn op zoek naar enthousiaste mensen die ervoor gaan zorgen dat de vereniging verder zal gaan groeien, samen met de commissies leuke activiteiten voor de leden neerzetten en zich voor 100% zullen inzetten. Je kunt solliciteren voor de volgende functies:

• Voorzitter:

Als voorzitter ben je op de hoogte van alles rondom de vereniging en heb je de grootste verantwoordelijkheid. Je zit de bestuursvergaderingen en de algemene ledenvergaderingen voor en houdt de praatjes tijdens evenementen en de introductie. Verder heb je een aantal commissies in je portefeuille. Er wordt verwacht dat je problemen binnen de vereniging aanpakt en je houdt de jaaragenda bij.

• Vicevoorzitter:

Als vicevoorzitter ben je op de hoogte van de dagelijkse gang van zaken, ben je het aanspreekpunt voor leden, onderhoud je het contact met de andere verenigingen en neem je de plaats van voorzitter in wanneer deze afwezig is. Verder doe je veel werk achter de schermen, zoals bijvoorbeeld het voorbereiden van vergaderingen.

• Secretaris:

Als secretaris houd je je vooral bezig met het administratieve deel van het bestuur. Zo notuleer je alle bestuursvergaderingen en de algemene ledenvergaderingen. Daarnaast communiceer je veel met de leden. Op het moment dat leden een vraag hebben met betrekking tot bijvoorbeeld het lidmaatschap is de secretaris het eerste aanspreekpunt.

• Penningmeester:

Als penningmeester houd je jezelf bezig met alle zaken rondom de financiën van SV Fides. Zo stel je aan het begin van het jaar, samen met het bestuur, de begroting op en draagt er zorg voor dat er niet meer wordt uitgegeven dan begroot. Je betaalt facturen en zorgt dat declaraties worden betaald. Verder regel je de jaarlijkse contributie en houdt bijdrages van leden voor activiteiten bij.

• Commissaris acquisitie:

Met de nieuwe functie 'commissaris acquisitie' houd je je bezig met het werven van sponsoren en het onderhouden van het contact met de externe partijen. Jij gaat ervoor zorgen dat organisaties met SV Fides een samenwerking aan willen gaan!

Heb jij interesse in een bestuursfunctie? Stuur dan een mailtje naar secretaris@svfides.nl waarin je jezelf kort voorstelt en een motivatie over waarom jij in het bestuur wilt en waarom jij hiervoor geschikt bent. Daarnaast willen wij graag van jou weten wat jouw plannen zijn voor SV Fides in het komende collegejaar.

We zien jouw sollicitatie graag tegemoet!

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen