Gezocht: nieuwe actieve leden voor de commissies!

De sollicitaties voor de commissies zijn weer geopend! Na de ongelooflijk inzet van onze actieve leden van het afgelopen jaar, zijn we nu weer op zoek naar nieuwe actievelingen die SV Fides willen versterken. Door actief lid te worden bij SV Fides leer je je mede-studenten uit verschillende jaarlagen kennen, maar leer je ook van aanpakken én organiseren. Daarnaast verdien je er een streepje vóór mee op je CV.

Lijkt het je leuk om activiteiten, de buitenlandse reis, feestjes of de introductie te organiseren? Lees dan snel verder en solliciteer!

SV Fides kent de volgende commissies:

- Activiteitencommissie
In deze commissie organiseer je samen met je commissieleden de uitstapjes naar verschillende juridische instanties, zoals naar de Hoge Raad, een tbs-kliniek, een gevangenis of het ICC. Ook nodig je interessante sprekers uit voor lezingen en workshops en leid je deze in goede banen. Daarnaast zorg je voor ontspanning door af en toe informele activiteiten te organiseren voor onze leden. Bovendien zal de activiteitencommissie dit jaar de inschrijving voor de Batavierenrace op zich nemen. Let op: voor deze commissie is enthousiasme en inzet essentieel!

- Feestcommissie
Welkom in de gezelligste commissie van de vereniging: de feestcommissie! Samen met je medestudenten zorg jij ervoor dat er maandelijks een borrel wordt georganiseerd en dat er van tijd tot tijd een (thema)feest op de planning staat. In deze commissie zul je met name werken voor Fides, maar ook regelmatig contact hebben met andere gezellige studieverenigingen om samen iets moois te organiseren.

- Reiscommissie
Heb je alle mooie foto’s van onze reizen al gezien? Of ben je misschien zelf wel meegegaan met ons? Dit is dé kans om samen met je commissieleden zo’n onvergetelijke reis op te zetten. Je kiest zelf de bestemming en (de duur van) het verblijf en maakt een mooi programma, zodat Fides ook komend jaar weer voor prachtige herinneringen in het buitenland mag zorgen.

- Introductiecommissie
Wil je graag onderdeel uitmaken van de organisatie of heb je een aantal goede ideeën om de leukste week van het jaar beter te maken? Solliciteer dan snel voor een plekje binnen deze mooie commissie. Let wel dat deze commissie aan het eind van het jaar meer tijd in beslag neemt en dat je géén mentor kunt zijn tijdens de introductie zelf.

- PR-commissie
Ben jij creatief, kun je aantrekkelijke promotieberichten schrijven en ben je handig met social media? Dan is deze commissie misschien wel iets voor jou! Solliciteer of vraag ons naar wat meer informatie en wie weet help jij ons komend jaar om de vereniging nog groter te maken!

- Arnhemcommissie
Deze commissie is er speciaal voor onze leden die ook in Arnhem leuke activiteiten of feestjes willen opzetten. Zo heeft de Arnhemcommissie in het verleden de jaarlijkse pubquiz georganiseerd, verschillende interessante lezingen en een hele boel andere leuke activiteiten!

- Jaarboekcommissie
Dit jaar wordt er een nieuwe commissie geïntroduceerd, namelijk de jaarboekcommissie! Samen met de commissieleden ga je een jaarboek opstellen vol met de onvergetelijke momenten van dat jaar. Je zal alle leuke foto’s, verhalen en quotes verzamelen. Ook voor deze commissie is creativiteit essentieel!

Heeft een van de bovenstaande commissie je interesse gewekt? Solliciteer dan snel! Dit kan door een mailtje te sturen naar info@svfides.nl met daarin je naam, klas, telefoonnummer, motivatie en je voorkeur. Het is ook mogelijk om meerdere voorkeuren op te geven. Solliciteren kan tot 25 september!!!

Wat houd je nog tegen?

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen