Stadswandeling Nijmegen

Nijmegen

Stadswandeling Nijmegen

Hey lieve Fidestanen!

Helaas kunnen we dit jaar niet op reis. Daarom hebben we besloten om de bestemming dichterbij huis te zoeken en een reis door het mooie Nijmegen te maken. We gaan op culinaire ontdekkingstocht door de straatjes van Nijmegen. Onder het genot van verschillende hapjes en drankjes wandelen we die coronakilo’s er af.

Op 28 mei organiseren wij een stadswandeling. Je loopt deze route met maximaal twee personen en hierbij kom je langs verschillende horecatentjes. Je kunt je inschrijven voor één van de twee tijdsblokken, te weten van 14.00 uur tot 16.00 uur en van 15.30 uur tot 17.30 uur. De kosten bedragen €7,50 voor leden en €15,- voor niet-leden (exclusief €0,50 transactiekosten). Voor deze prijs krijg je verschillende hapjes en drankjes bij horecagelegenheden in Nijmegen.

Let op! De coronamaatregelen zijn nog steeds van toepassing, dat betekent dat je je maar met maximaal twee personen in de buitenlucht mag begeven. Groepsvorming is niet toegestaan. De eventuele coronaboete komt voor eigen rekening.

Meld je snel aan via de site, want vol is vol! Aanmelden kan tot 27 mei 12:00.

Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in, we hopen jullie ook. Dus haal je wandelschoenen uit de kast, zet op 28 mei je Ommetje aan en behaal je stappendoel!