Lezing: meet the judge

Educatief
Activiteitencommissie
21 feb. 2019 19:00 - 21:00

Op 21 februari aanstaande, om 19.00 uur, organiseert de activiteitencommissie van S.V. Fides een ‘Meet- the -judge -lezing.’ Dit houdt in dat een rechter en een rechter in opleiding een interactieve lezing komen geven!  De vakgebieden waarin deze rechters werkende zijn, zijn het bestuursrecht en het strafrecht. Het is voor jou als student natuurlijk hartstikke leuk om de verhalen ‘achter de schermen’ te horen. De bedoeling is dat er veel vragen gesteld worden zodat de rechters zoveel mogelijk op onze interesse in kunnen spelen! Bedenk dus de komende weken een paar interessante vragen die je altijd al hebt willen weten.

Wanneer jij je aanmeldt ontvang je een week voor de lezing een casus die ook onder handen zal worden genomen door de sprekers!

Lijkt het je leuk om deze lezing bij te wonen, meld je dan nu aan!

Leden: gratis
Niet leden: 2 euro (ter plekke betalen)