Bezoek Pompestichting

Activiteitencommissie
6 jun. 2019 13:30 - 16:00
Weg door Jonkerbos 55, Nijmegen

LET OP: vul bij opmerkingen het documentnummer van je legitimatiebewijs in, NIET het persoonsnummer (documentnummer heeft ook letters, het persoonsnummer alleen cijfers)

Op 6 juni zal SV Fides een bezoek brengen aan de Pompestichting. Dit is een kliniek waar mensen behandeld worden als zij psychiatrische problemen hebben en in aanraking met justitie zijn geweest en een TBS-maatregel opgelegd hebben gekregen. Het gaat daarbij om patiënten die ontregelend, grensoverschrijdend en gevaarlijk gedrag vertonen.

Wij mogen hier een kijkje achter de schermen nemen! We krijgen eerst meer te horen over TBS en krijgen daarna een rondleiding.

Het bezoek is van 14:00 tot 16:00 uur, maar zorg dat je om 13:30 aanwezig bent!
Verder is het belangrijk dat je je legitimatiebewijs mee neemt, zonder deze kom je de kliniek NIET binnen.
We kunnen niet garanderen dat er kluisjes zijn voor je tas, dus neem deze bij voorkeur niet mee. Je tas mag namelijk niet mee de kliniek in.

Pompestichting
Weg door Jonkerbos 55, Nijmegen