Buitenlandse reis Boedapest

Boedapest

Buitenlandse reis Boedapest

Szia!

Het zal jullie vast niet ontgaan zijn, maar de buitenlandse reis van SV Fides gaat dit jaar naar... BOEDAPEST!! Aanmelden kan vanaf 24 januari 2020, om 19:00!!

Van donderdag 12 maart tot zondag 15 maart vertoeven we met z’n allen het prachtige en bruisende Boedapest.

Prijs van de reis
De buitenlandse reis kost €185,- voor leden en €210,- voor niet-leden. Deze prijs omvat het verblijf, de vliegreis, twee avonden diner en een formele activiteit!

Wegens het boeken van de vliegtickets, vragen we je om de aanbetaling van €100,- (+ €0,50 transactiekosten) vóór 7 februari te voldoen. Je kunt dit bedrag betalen via onze webshop.

Link naar de webshop: https://www.svfides.nl/webshop/17876

Vervoer
Dit jaar gaat SV Fides luxe. Dit betekent dat we met het vliegtuig zullen gaan. Hier zal meer informatie over volgen zodra jij bent aangemeld.

We hebben natuurlijk een prachtig programma voor jullie klaar liggen.

Donderdag 12 maart:

Op deze dag vliegen we natuurlijk naar Boedapest. We zullen aan het begin van de middag aankomen in het hostel. Dan is er gelegenheid om even uit te pakken en op te frissen. Daarna zullen we verzamelen en gaan we richting het museum House of Terror.

Vervolgens zullen we met z’n alle eten en zullen we de dag afsluiten in het Hongaarse nachtleven.

Vrijdag 13 maart:

Op de tweede dag staan de formele activiteiten centraal. Zo krijgen we een rondleiding in het bijzondere parlementsgebouw en zal ons het een en ander verteld worden over de werkzaamheden op de Nederlandse ambassade. Daarna zullen we ergens een hapje eten en weer richting het hostel gaan.

’s Avonds zullen we wederom gaan stappen!

Zaterdag 14 maart:

Op zaterdag zullen we kans krijgen om Boedapest beter te leren kennen. We bieden verschillende activiteiten aan, afhankelijk van wat jijzelf wilt! Lekker badderen in een van de vele thermische baden of toch liever een rondvaart op de Donau. Dit is tevens de laatste volle dag die we in Boedapest spenderen. We zullen de middag afsluiten met een verassende activiteit. En natuurlijk gezellig samen eten. Ook op de laatste avond zullen we natúúrlijk een paar alcoholische versnaperingen nuttigen.

Zondag 15 maart:

We zullen in de ochtend terug naar Nederland vliegen.

!! Belangrijk informatie !!
Voor deze reis hebben we een minimumleeftijd van 18 jaar.
- Aanbetaling van €100 (+ €0,50 transactiekosten) moet vóór 7 februari worden voldaan.

Dus aarzel niet en meld je snel aan voor de buitenlandse reis! Viszlát!