Fides goes PAUW!

Donderdag 16 november a.s. zullen we met onze vereniging een uitstapje maken naar Amsterdam, om een uitzending bij te wonen in de studio van de populaire talkshow PAUW! Maar dat is niet het enige: we hebben zelfs de mogelijkheid gekregen om zelf een korte talkshow op te nemen! Wie wil dit nou niet meemaken?

We vertrekken rond 17.00 (precieze tijd volgt nog) vanuit Nijmegen en zullen via Arnhem onze weg voortzetten richting Amsterdam. Om 00.00 zal de activiteit afgelopen zijn en worden we weer veilig teruggebracht naar onze studiesteden.

Het programma zal er als volgt uitzien:

Allereerst worden we ontvangen in de studio en bekijken we een kort filmpje van de eindredacteur. Dit is ook je kans om vragen te stellen aan de producer en redacteur van het programma. Hierna zullen we zelf een korte talkshow mogen opnemen in de studio, genaamd PAUW Academy, waarna we een rondleiding krijgen achter de schermen. Vervolgens zullen we even pauzeren wanneer de studio weer “opname klaar” wordt gemaakt voor het programma zelf en zullen we tenslotte de live uitzending van PAUW bijwonen.

Let op: in verband met de kosten van deze activiteit vragen wij jullie een bijdrage van €15 voor leden en €17,50 voor niet-leden. Van jullie wordt verwacht dat jullie zelf iets te eten meenemen voor in de bus.

Om deel te namen aan deze activiteit meld je je aan via de website van SV Fides (https://www.svfides.nl/evenementenonder vermelding van je naam, e-mailadres en je telefoonnummer. Als je je e-mail vergeet, kun je geen ticket ontvangen en kun je dus niet mee.

Voor de opname van onze eigen korte talkshow zijn we nog op zoek naar een paar enthousiaste studenten die dit leuk lijkt om te doen. Vind jij het leuk eens te laten zien wat jouw televisie skills zijn? Stuur dan een mailtje naar vicevoorzitter@svfides.nl en vertel ons waarom wij JOU zoeken! Hierbij de link naar het filmpje van PAUW Academy, zodat je alvast een indruk krijgt van wat het inhoudt: http://pauw.vara.nl/media/344781.

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen