BESTUURSSOLLICITATIES

Het schooljaar is nog lang niet voorbij, maar wij beginnen alvast aan de zoektocht naar het nieuwe bestuur voor collegejaar 2020-2021. Wij zijn op zoek naar enthousiaste leden die er voor gaan zorgen dat de vereniging verder kan groeien. Vanaf vandaag is het mogelijk om te solliciteren naar een functie binnen het veertiende bestuur der SV Fides. Hieronder vind je een overzicht van alle functies.

Voorzitter
Als voorzitter ben je op de hoogte van alles rondom de vereniging en heb je de grootste verantwoordelijkheid. Je zit de bestuursvergaderingen en de algemene ledenvergaderingen voor en maakt de agenda's voor deze vergaderingen. Bij sommige evenementen en de introductie houd je een praatje en je bent de spil tussen de opleiding en de vereniging. Er wordt van de voorzitter verwacht dat problemen binnen de vereniging aangepakt worden en dat de jaaragenda wordt bijgehouden. Tot slot ben je het gezicht van de vereniging en dien je je representatief op te stellen.

Secretaris
Als secretaris houd je je vooral bezig met het administratieve gedeelte van de vereniging. Zo notuleer je tijdens alle bestuursvergaderingen en de algemene ledenvergaderingen, houd je de ledenadministratie en lidmaatschap bij en verstuur je mails. Je bent het aanspreekpunt van de leden en het is voor deze functie van belang dat je voor iedereen toegankelijk bent. Voor deze functie is het belangrijk dat de georganiseerd en nauwkeurig bent.

Penningmeester
Als penningmeester houd je je gedurende je bestuursjaar bezig met alle zaken rondom de financiën van de vereniging. Zo ben je verantwoordelijk voor het vaststellen van de begroting en het opmaken van een jaarverslag. Daarnaast krijg je te maken met het voldoen of maken van facturen, het afhandelen van declaraties en het verzorgen van de jaarlijkse contributie. Voor deze functie is het van belang dat je organisatorisch bent ingesteld, goed om kunt gaan met geld en een groot verantwoordelijkheidsgevoel bezit.

Commissaris intern
Als commissaris intern ga je je bezighouden met de interne taken van de vereniging. Zo ben jij het aanspreekpunt van alle commissieleden en ben je verantwoordelijk voor (bijna) alle commissies. Verder zorg jij voor alle plannen die geschreven moeten worden en vervang je bij afwezigheid de voorzitter bij gelegenheden die te maken hebben met onze actieve leden.

Commissaris extern
Als commissaris extern houd je je bezig met het werven van sponsoren en het onderhouden van het contact met externe partijen. Denk hierbij aan het organiseren van evenementen met andere studieverenigingen, het bijwonen van borrels en activiteiten van anderen en gesprekken voeren met onze sponsoren. Ook alles rondom de PR valt onder jouw verantwoordelijkheid. Jij gaat ervoor zorgen dat organisaties en verenigingen met SV Fides een samenwerking aan willen gaan en dat wij op de kaart komen te staan!

Heb jij interesse in een functie binnen het nieuwe bestuur? Stuur dan vóór 1 mei een mailtje naar info@svfides.nl waarin je jezelf kort voorstelt en je motivatie waarom jij geschikt bent voor het nieuwe bestuur. Ook zijn we benieuwd naar jouw visie voor de toekomst van SV Fides.

Hopelijk heb ik je hiermee een beter beeld gegeven van alle beschikbare functies.
Wil je graag meer informatie over de bovenstaande functie of over het bestuur in het algemeen? Stap dan vooral naar onze huidige bestuursleden toe en stel al je vragen.

Wij zien met belangstelling je sollicitatie tegemoet.

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen